اجرای طرح نذر نان به همت بچه های مسجدی 

اجرای طرح نذر نان به همت بچه های مسجدی 

تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) طی روزهای گذشته اجرای طرح نذر نان به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) بود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) طی روزهای گذشته اجرای طرح نذر نان به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: از آنجایی که ما نان را به برکت سفره ها می دانیم و در شرایط فعلی بسیاری از خانواده های نیازمند حتی قدرت خرید نان ندارند بنابراین با بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) تصمیم گرفتیم برای این که سفره های نیازمندان از این برکت خالی نماند، طرح نذر نان را اجرا کنیم.

وی ابراز کرد: به همین منظور با مشارکت بچه مسجدی ها و خیرین مبلغ ۳ و نیم میلیون تومان جمع آوری شد و به نانوایی های سطح شهر و محله های کلرود و کهوروئیه که کیفت نان آنها مطلوب است بهای ۱۰۰ تا ۱۵۰ قرص نان پرداخت شد.

میجانی اضافه کرد: برای آگاهی نیازمندان از طرح نذر نان پوستر این طرح در کنار تابلوی نانوایی های مورد نظر نصب شد البته سعی کردیم با این اقدام کرامت انسانی نیازمندان حفظ شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: به لطف خداوند و با عنایت امام زمان (عج) در مجموع ۳ هزار قرص نان در بین خانوارهای نیازمند سطح شهر جیرفت و محله های کلرود و کهوروئیه توزیع شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: ما منتقدیم هر گاه خیرات به نیت اهل بیت (ع) انجام شود آثار و برکات آن بر روی جسم و روح افراد بر جای می گذارد و ما با اجرای طرح نذر نان سعی کردیم گامی هر چند کوچک برای امر ظهور برداریم.

پایان پیام/ 586